We hosten momenteel meer dan 20,000 klanten.

Over ons

Ons bedrijf, contactgegevens en datacenter informatie.



HostSlim

We richten ons op het leveren van hoogwaardige hosting diensten vanuit ons eigen tier 3 datacenter in een telecom- en datatoren in Lelystad. Vanaf de eerste dag hebben we onze bedrijfsvoering gericht op de tevredenheid van onze klanten. Jij bent de koning!.

HostSlim is eind 2008 opgericht en is uitgegroeid tot een van de grotere hosting providers van Nederland met meer dan 20.000 klanten

Bent u geen klant van HostSlim en wilt u meer informatie over onze diensten? Open hier een ticket of stuur dan een email naar support@hostslim.nl en we reageren dezelfde dag nog. Je kan ook bellen naar +31 (0)320 301 506 (lokaal tarief).



Address
Zeilweg 13
8243 PK Lelystad
Nederland

KvK: 52966887 (Lelystad)
BTW-nummer: NL850687779B01

Opgericht en online sinds 2008, in Nederland.


Datacenter

Ons moderne tier 3 datacenter maakt gebruik van de nieuwste technologie om hoge prestaties en beschikbaarheid te garanderen. Alles is volledig redundant, zodat je apparatuur altijd online is (zelfs in het geval van een stroomstoring in de stad). Hieronder vind je enkele foto's en meer informatie over het HostSlim datacenter. Als je interesse hebt in een rondleiding of vragen hebt, laat het ons weten!

Kenmerken

  • Redundante stroomvoorziening
    Onze datacenters hebben N+2 voedingen. Dit betekent dat elk rack zijn eigen A+B Feed (voeding) heeft en dat deze ook redundant zijn. Deze A- en B-feeds hebben elk 3 fasen die op hun beurt redundant naar twee UPS-systemen lopen. Kort gezegd betekent dit dat bij stroomuitval of uitval van een van de UPS-systemen toch stroom wordt geleverd. Dit is dus een "dubbele redundantie". Wij hebben hiervoor gekozen om onze hoogwaardige service aan onze klanten te kunnen garanderen.

  • Redundante 'fiber paths'
    HostSlim maakt gebruik van minimaal drie geografisch gescheiden 'fiber paths'. Onze 'fiber paths' lopen via verschillende fysieke routes naar onze peering partners in Almere en Amsterdam.

  • Redundante 'routing processes'
    Het HostSlim-netwerk maakt gebruik van redundante 'routing processes'. Dit betekent dat als een router op een van onze locaties uitvalt, de andere locatie automatisch de routes overneemt. Dit zorgt voor extra redundantie voor onze klanten.

  • 24x7 support
    Zoals u weet, kan er altijd iets gebeuren buiten kantooruren. Bij HostSlim kun je bij problemen direct contact opnemen met ons 24x7 NOC via telefoon, ticketsysteem of live chat. Onze medewerkers zijn 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

  • 24x7 remote hands
    Heeft u met spoed hulp nodig in een van onze datacenters, dan is dit geen probleem. HostSlim engineers zijn getraind in het onderhouden van servers en netwerkapparatuur. Ook bij calamiteiten zijn onze engineers 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Denk bijvoorbeeld aan het vervangen van fysieke hardware of het tot stand brengen van verbindingen, of het installeren of debuggen van servers.

We hosten meer 20,000 vrolijke klanten.


Hosted green

Aangezien we in de huidige samenleving meer dan ooit verbonden zijn, zal de vraag naar hosting diensten niet snel afnemen. Daarom zijn wij van mening dat er een groot verschil kan worden gemaakt in de hosting branche op het gebied van milieu.
Bij HostSlim doen we het volgende om CO2-neutraal te opereren:

  • We gebruiken 100% hernieuwbare energie voor al onze activiteiten
  • We koelen ons datacenter met 'direct free air cooling'
  • We gebruiken alleen hoogwaardige, energiezuinige hardware
  • Onze resterende CO2-voetafdruk compenseren we door bomen te planten
  • We moedigen onze klanten aan om een badge te claimen
  • This website is hosted Green - checked by thegreenwebfoundation.org

    Hosting, maar dan groen.

    Main Globe

    Heb je vragen over ons datacenter?


    Heb je een vraag of heb je hulp nodig?